1/18/15

Munchie in the Philippines || 20 December

Hey Munchies!

In de kerstvakantie was ik in de Filipijnen aan het genieten van de zon en de zee. Het waren leuke maar ook twee korte weken, time flies when you're having fun! Ik heb geshopt, gezwommen, gesnorkeld, veel foto's gemaakt en ook gefilmd natuurlijk. Je raadt het al, alle filmpjes ga ik bewerken en online zetten. Omdat ik zoveel filmpjes heb gemaakt in de Filipijnen, ga ik niet één filmpje maken maar meerdere! 


Mijn tweede filmpje gaat over 20 december, op die dag ging ik naar MOA: Mall of Asia. Het is de grootste winkelcentrum van heel Azië (dat vertel ik ook in het filmpje, maar ik praat daar heel zacht). Daar zijn genoeg winkels en restaurants om je dag te vullen. Wat ik allemaal heb gedaan, zie je wel in het filmpje! 





Lots of love,
Luisa Marie

Bloglovin || Facebook || Instagram || Youtube

No comments :

Post a Comment