3/12/15

BIRTHDAY POST!


Hi Munchies! Ik ben vandaag jarig en deze munchie is 19 jaar geworden!
Ik ben net thuis van een gezellig dagje met mijn vriend en nu ben ik deze blogpost aan het typen. Ik voel me wel jarig vandaag, maar je negentiende verjaardag is niet zo speciaal, vind ik. Vorig jaar, toen ik 18 werd, vond ik dat zo geweldig! (Mijn 18e verjaardag had ik ook groot gevierd) Als je 18 bent mag je zoveel nieuwe dingen doen en ik voelde me eigenlijk ook meer volwassen. Maar wat gebeurt er nou als je 19 wordt? Niks.. In ieder geval, ik wil iedereen bedanken die zo belangrijk voor mij is want zonder hun had ik niet een geweldig leven als dit! Ik wil ook iedereen bedanken voor de felicitaties, wat voelde ik me speciaal vandaag. THANK YOU ALL! 

Hi Munchies! It's my birthday and I turned 19 today! I just got home from a lovely day with my boyfriend and now I'm writing this blogpost. I do feel like a birthday girl today, but I think a 19th birthday isn't that special at all. Last year, I turned 18 and it was amazing! (I had a big birthday party) When you're turning 18, you can do a lot of new things and I felt more like an adult. But what happens when you're turning 19? NOTHING. Regardless, I would like to thank the important people in my life and thank you all for the lovely birthday wishes, which made me feel really special today! THANK YOU ALL!

Lots of love,
Luisa Marie


2 comments :