3/20/15

Instagram Tag



Hi Munchies! Ik zag op een aantal blogs de Instagram Tag en ik vond het leuk om het zelf ook te doen, ookal ben ik niet getagd door iemand, loner. Ik zag ook dat er op de blogs verschillende vragen werden gesteld, maar een aantal vragen waren niet relevant voor mij dus ik heb mijn eigen vragenlijstje opgesteld. Ook ga ik 3 andere mensen taggen en zij moeten ook nog mensen taggen die deze Instagram Tag moeten gaan doen! Hierbij tag ik Karman, Kathleen en Diem. Check ook hun blog voor leuke blogposts!


Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Ik heet 'luwiesa' op Instagram, omdat mijn voornaam Luisa Marie is maar heel veel mensen weten niet hoe je Luisa uitspreekt. Dus Luisa spreek je als luwiesa uit. 

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Ik post elke dag wel 1 of 2 foto's volgens mij. Sinds ik bezig ben met de March Challenge (elke dag iets posten), post ik wel elke dag 1 foto wat te maken heeft met mijn blog. 

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?


Deze foto werd een tijdje geleden gemaakt in Den Haag, door Kai Fung Yu. Als je de andere foto's wilt zien van deze fotoshoot, klik dan hier.


Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram? #tbt
Ik heb een tijdje geleden heel veel oude foto's verwijderd dus ik kan mijn allereerste foto niet laten zien. Waarschijnlijk was het wel een random foto, haha.


Laat je favoriete Instagramfoto zien. (Hoeft niet van jezelf te zijn)



Mijn favoriete Instagram foto is van @tishacherry. Zij heeft zulke creatieve werk waardoor ze me erg inspireert. Ook vind ik het bovenstaande een van haar leukste werken, vooral omdat het BAPE is <3
  

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat? Dit kan een foto zijn van je eigen account, maar ook een foto waarin iemand je heeft getagd.


Deze foto werd gemaakt voordat we uitgingen om mijn verjaardag te vieren. Dit is de allerleukste foto omdat het zoveel herinneringen met zich meebrengt, not.



Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Deze foto werd gemaakt in Palawan! Ik was in de kerstvakantie in de Filipijnen en het was geweldig!! Ik heb het ook allemaal gevlogd, dus als je die vlogs wil bekijken, kijk dan even op mijn Youtube kanaal. 



Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
VSCO! 

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik denk #chicmunchie en allemaal andere random hashtags. 

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik zet geen Instavideo's! Alleen heel soms, als een soort preview voor filmpjes die later op youtube komen.



Heb je veel familieleden op Instagram?
Hmmm, even nadenken.. Ik heb wel een paar neven en nichten op instagram!

Van welke Instagram-foto krijg jij acuut heimwee?


Deze foto werd ook gemaakt in Palawan en het was zo leuk om met de boot te varen! 
IK MIS FILIPIJNEN ZO ERG :(


Wat is het állerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?




Dit is het allerlekkerste gerecht op Instagram en ook de lekkerste burger die ik ooit heb gegeten! In Nederland heb je ook lekkere burgers, maar niks is lekkerder dan de burgers van 8cuts. 

Dat waren alle vragen voor de Instagram Tag. Check ook de andere blogs die ik heb getagd!
En vergeet niet om mij te volgen op Instagram! @luwiesa

Lots of love,

Luisa Marie


No comments :

Post a Comment