3/18/15

MAC lipstick DIVA review



Hi Munchies! Ik heb deze MAC lippenstift een tijdje geleden gekocht en het is ook de eerste MAC product die ik heb. Het is de matte 'DIVA'. Ik vind donker rode lippenstift zo mooi en deze had ik al een keer uitgeprobeerd dus ik moest hem echt halen! Ik heb deze in Hong Kong airport gehaald want daar is het goedkoper omdat je geen btw hoeft te betalen. Op elke vliegveld betaal je geen btw maar het was zo druk bij de MAC winkel in Schiphol waardoor ik geen tijd had om alles uitgebreid te bekijken. In ieder geval, vandaag ga ik de MAC DIVA reviewen voor jullie! 




Op de swatch hierboven zie je dat het goed gepigmenteerd is en niet in de lijntjes gaat zitten. 


Ook op mijn lippen zit de lippenstift niet tussen de lijntjes. Ik heb vaak droge lippen en gelukkig is dat niet te zien met deze lippenstift. Het matte effect is wel mooi en het droogt gelukkig niet uit. Het blijft lang zitten en ook na het eten en drinken. Daar ben ik altijd bang voor namelijk. Ik vind het zo vervelend om elke keer mijn lippenstift bij te werken en dat hoeft bij deze lippenstift niet.


Ik vind deze lippenstift van MAC dus heel erg goed! Ik zou het jullie zeker aanraden want ik ben er echt tevreden mee. 

Ze zijn te koop bij alle MAC verkooppunten voor €18.50

Lots of love,
Luisa Marie















No comments :

Post a Comment